تکین

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کارشناسی ارشد

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

دانشگاه ما میگه اگه میخواید بدون آزمون برید ارشد باید تا پایان سال تحصیلی ماقبل فارغ التحصیلی ۱۰۰ واحد پاس کرده باشید. 

یکی نیست بگه آخه لعنتی من که ۳ ساله ام چجوری میتونم تو دو سال ۱۰۰ واحد پاس کنم ؟ اصلا به لحاظ منطقی و قانونی ممکن نیست هر ترم بیشتر از ۲۴ واحد درس برداری -ضمن این که ترم اول سقف واحد ۲۰ تاست-

همین کارا رو میکنن که ملت به غلط کردن میفتن . بعد میگن چرا اپلای میکنید :|

نظرات  (۷)

اصاب تون رو خرد نکنید حالا. :ی
برنامه ای برای اپلای کردن نداری؟

پاسخ:
حکایت اپلای کردن من حتی از ارشد خوندنم هم مسخره تر و مضحک تره :))
کنکور ارشد انقدر آشغال و مسخره س که همون بهتر کنکور بدی ،
من که رفتم سر جلسه کنکور نشستم ، کلا هم دو هفته درس خوندم ، درسا رو برای مرور با دوستم نصف کردیم ، خلاصه های هم رو نگاه انداختیم، رفتیم کنکور دادیم!
برو بشین به سوالا ی احمقانه ش بخند و از دیدن جماعتی که اومدن سر جلسه تعجب کن!! قشنگ یه عده شون حالشون بده...
پول هم خرج کتابای مسخره کنکور نکن ...
رتبه ت هم عالی میشه
خودت هم درگیر این پیچ و خم اداری نکن! البته فک کنم این قانون شامل حال شما نمیشه ، چون باید تا پایان سال سوم ۱۰۰ واحد پاس کرده باشی!
پاسخ:
آخه گویا این تنها راهیه که میشه به صورت مستقیم وارد دوره دکترا شد :| خودم مطمین نیستم از این تصمیم اما بهرحال دوست دارم شانسمو امتحان کنم .
نه بابا
برای ورود مستقیم به دکترا هم دوباره همین بند و بساط استعداد های درخشان هست!  
پاسخ:
خیلی مچکر :)
کنفرانس فیزیک نوترینوی ipm رو میاید؟ 
پاسخ:
سلام
نه متاسفانه 
سلام
اگر ثبت نام نکرده باشید هم مسئله ای نیست
میتونید همین جوری بیایید :-) 
پاسخ:
جدن ؟ 
این دکتر فرزان که به نظر خیلی منضبط و سخت گیر میان :|
نه خود دکتر فرزان گفتن که اگر ثبت نام نکردید بیایید سخنرانی ها رو شرکت کنید ، صرفا تو برنامه های نهار و discussion نمیتونید شرکت کنید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی