تکین

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بهشت و جهنم

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

بهشت مثل یه سیستم فرمیونیه ، تفاوتش اینه که از بالا پر میشه ، بهترین آدم تو بهترین جای بهشت مقام داره ، بعد نفر بعدی توی جایگاه بعدی و به همین ترتیب ... تا آدمای خوب معمولی تر که جایگاهشون خیلی پایین تره.

 
برعکس جهنم یه سیستم بوزونیه ، این که میگه "هل من مزید" خودش گویای این حرفه ، و از پایین هم پر میشه ، هر چقدرم آدم بریزن توش بازم توی اعماقش و بدترین جایگاهش، جا هست. حالا این که یه عده توی بدترین جایگاه جهنم نیستن به خاطر افت و خیز گرماییه .
 
 
 
نکته : به خدا دیوونه نیستم ، کلی فکر کردم رو این :))
 

نظرات  (۳)

سلام استاد حسین
حالتون خوبه؟؟
کی گفته شما دیوونه اید؟؟!! شما ابر نابغه اید ...
بوزونیه یعنی چی؟؟(حتی نمیتونم تلفظش کنم)
و همچنین فرمیونه؟؟
پاسخ:
دیگه ادامه ندین ، خجالت زده شدم :)
حتّی فکر نمی‌کردم به لفظِ «بهشت» و «جهنم» هم اعتقاد داشته‌باشید..
پاسخ:
ربطی به اعتقاد من نداره ،
صرفا بر مبنای توصیفی که از بهشت و جهنم شنیدم این حرف رو زدم :)
اگرم وجود داشته باشن شاید این چیزی که من گفتم نباشن :)

عالی بود 
برای ضرب ماتریسی ش تعبیری ندارید ؟ :))
پاسخ:
اونم به زودی ارائه میدم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی