تکین

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

TA یا نوکر ...

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

وقتی من دانشجو (تر) بودم جرات نمیکردم با دستیارای حل تمرینمون یکم تند حرف بزنم یا انتقاد کنم.

 

اما الان که خودم تی ای شدم ... صد رحمت به نظام ارباب و رعیتی :))‌ انگار دستیار حل تمرین نوکرشونه . دیگه چی بگم .

 

البته مشکل از همون تواضعی میاد که توی رفتارم هست متاسفانه که باعث میشه یه عده رفاقت رو با هر چیزی قاطی کنن. 

کلا تو ایرانش که فعلا من بودم به این نتیجه رسیدم که نباید به کسی رو داد . 

 

مجددا باید گفت : خوبی که از حد بگذرد ... نادان خیال بد کند :)

نظرات  (۷)

بیا یادت بدم یکم بداخلاق باشی:P
پاسخ:
به حد کافی یاد گرفتم -ـ-
سلام
بله درسته بعضی اوقات اگر به بعضی افراد بی جنبه زیاد محبت بشه فکر میکنن وظیفه است....
منم خیلی به خاطر این اخلاقم به قول معروف سواری زیاد دادم....
پاسخ:
:)
Ta چیست؟ و چه موقع یک نفر TA میشود؟ :-؟
پاسخ:
TA = Teaching Assistant 

به استاد کمک میکنه توی پروسه ی تدریس . تمرین میده تمریح تصحیح میکنه و ...

میری پیش استاد میگی میخوام تی ای بشم. البته باید طبیعتا خودت درس رو قبلا گرفته باشه. و معمولا استاد انتظار داره نمره ات در اون درس خوب باشه.
یه سوال فنی دیگه، کسایی که طلا المپیاد دارن مثه بقیه از ترم 1شروع میکنن بخونن؟ مثلا یه رشته مهندسی 
پاسخ:
آره ...
سلام، کتاب های مورد نیاز رشته فیزیک محض تا لیسانس کودوم هان؟ 
تشکر 🙏
پاسخ:
سلام :)

حدود ۸۰ واحد درسه و خیلیاشون هم انتخابی هستن :)

برای هر مبحث هم حتی کتاب های مختلفی هست که با سلیقه های مختلف متناسب هستن.

موفق باشین
آخخخخخ 
بچه های الان خیلی پررو شدن
هر جور دلشون بخواد با آدم رفتار میکنن
یعنی من انقدر از بچه های تحلیلی ۱ بدم اومد که نمیخوام ترم دیگه حل تمرینشون بشم 
پاسخ:
مشکل اینه که اینا همدوره ای هامن :)) دستم زیر ساتورشونه :|
خب پس اینا حسادت رو هم چاشنی رفتارشون میکنن ! خدا به خیر بگذرونه
پاسخ:
صرفا دانشجو های دیگه رو میکوبن تو سر آدم :))
خوبه امیدوارم حسادتشون در همین حد باقی بمونه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی